Manager Receptie- Nave de croaziera pe fluvii/oceane
Răspunde la anunțResponsabilitati Responsabil pentru intregul departament de recepție, inclusiv responsabilitati precum: Stabilirea programelor de lucru scrise pentru intreg personalul de la receptie si pentru personalul din salonul de coafura/magazin. Gestionarea, motivarea si furnizarea de training continuu pentru intregul personal de la receptie. Stabilirea programelor de lucru scrise pentru intregul personal de la housekeeping, precum si planificarea posturilor (in colaborare cu Managerul Hotelului). Organizarea si asigurarea realizarii procedurilor eficiente si fara probleme de
- in și
- out. Implementarea si mentinerea standardelor si bugetelor companiei pentru departamentul de receptie. Asigurarea unei gestionari administrative corecte a sistemului fara numerar. Solutionarea conturilor vanzarilor din toate punctele de vanzare de la bord. Solutionarea tuturor sarcinilor administrative conform directivele companiei. Inaintarea si arhivarea corecta a tuturor comenzilor de achizitie din partea departamentului hotelier, in colaborare cu Managerul Hotelului. Pregatirea raportului receptionerului de noapte. In general, preluarea sarcinilor administrative ale Managerului Hotelului si participarea activa la gestionarea departamentului hotelier. Urmarirea solicitarilor pasagerilor care au fost incredintate receptiei Mentinerea curateniei, igienei și ordinei impecabile in zona receptiei Inregistrarea datelor și evaluarilor inventarului, conform instructiunilor companiei. Implementarea unei aparitii corecte/uniforme, precum si a standardelor de igiena personală ale intregului personal de la receptie. Co-responsabil pentru mentinerea unui flux corect de informatii la bord. Responsabilitate pentru departamentul de housekeeping Participarea la ocazii speciale si evenimente Calificari Limba engleza la nivel avansat, cunostinte de limba
- avantaj Absolvirea unei forme recunoscute de scolarizare in industria hoteliera/servicii minim 2 ani
- o pozitie similara Experienta cu sarcini administratrive Abilitati de lucru cu computerul, Microsoft Office Experienta cu metodele moderne de comunicare. Experienta cu casele de marcat fiscale computerizate. Cerinte prietenos onest independent abilitati de leadership flexibilitate aptitudini de abilitare obiectivitate abilitati excelente de comunicare rezistenta la stres Powered by Jazz
HR
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă