
Office Assistant
Ce căutăm la tine?
Nu-ți face griji, nu trebuie să știi totul din prima! Dar ar fi super dacă ai:
- Capacitatea de a jongla cu mai multe sarcini în același timp, fără să-ți pierzi zâmbetul.
- Să te simți confortabil cu sarcini repetitive – uneori, repetiția e cheia succesului!
- Abilități organizatorice de top – ești un maestru în gestionarea timpului, a sarcinilor și a spațiului de lucru.
- Engleză la un nivel mediu, suficient cât să te descurci într-un mediu de business.
- Ești OK cu mici deplasări locale atunci când e nevoie.
- Știi cum să prelucrezi și să transmiți informații clar și concis.
Ce vei face alături de noi?
Vei fi un pic de "vrăjitor" al biroului, ocupându-te de o mulțime de lucruri care fac viața mai ușoară pentru toată lumea:
- Vei fi prima față zâmbitoare care întâmpină și ghidează vizitatorii noștri.
- Te vei ocupa de apeluri, emailuri și corespondență, asigurându-te că totul e la locul lui și bine arhivat.
- Ne vei ajuta cu organizarea călătoriilor de afaceri – de la bilete și cazare, la mașini închiriate.
- Vei fi responsabil de biroul nostru, asigurându-te că este mereu un loc primitor și funcțional.
- Vei avea grijă și de gestionarea IT și a echipamentelor.
- Vei pregăti activități de protocol și vei asigura un mediu de lucru impecabil.
- Vei ajuta la administrarea bazei noastre de date interne.
Ce îți oferim noi?
- Suport continuu, încredere și oportunități de dezvoltare profesională.
- O gamă variată de beneficii (tichete de masă, asigurare medicala privata, acces la platforma Bookster).
- Un birou frumos și echipa mereu alături de tine!
Sperăm că te-am făcut curios/curioasă! Așteptăm cu nerăbdare să aplici și să ne cunoaștem mai bine!
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. ? Tel: +0213 365 253 ? Email: recruiting@randstad. ro ? Detalii: www.randstad. ro
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Randstad Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 23. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!