
Office manager / Asistent manager
Te căutam dacă:
- Ai absolvit studii superioare
- Folosești în mod regulat software-urile de birou
- Cunoști limba engleză/germană la nivel mediu
- Ai abilități bune de colaborare și adaptare
- Ești meticulos și precis
- Gândești analitic și cauți întotdeauna rezultate
- Poți să stabilești priorități și să ai grijă de mai multe proiecte / sarcini în același timp
- Ai abilități excelente de comunicare în scris și verbal
- Îți plac oamenii, te faci ușor plăcut și îți place să organizezi evenimente în echipă
- Ești curios și deschis, îți place să te implici în diverse activități
- Ai o atitudine pozitivă și energică
- Simți că ai putea fi sufletul și motorul adminsitrativ al biroului, un lider care poate reprezenta obiectivele de afaceri.
Ce responsabilități vei avea:
- Sprijinirea conducerii și a colegilor de birou
- Gestioanarea apelurilor și a e-mailurilor centrale
- Organizarea și pregătirea întâlnirilor
- Organizarea călătoriilor de afaceri, evenimentelor și a întâlnirilor de companie
- Primirea oaspeților, administrarea completă a recepției
- Efectuarea sarcinilor administrative și de asistență
- Pregătirea materialelor de decizie și a prezentărilor
- Coordonarea zilnică a funcționării fără probleme a biroului, menținerea legăturii cu partenerii externi, furnizorii (de exemplu, operatorii, întreținătorii, serviciile de curățenie, furnizorii de echipamente de imprimare, apă și cafea, etc. ).
De ce este o alegere bună pentru tine:
- Poți lucra într-un mediu de lucru plăcut și elegant
- Echipa noastră este dedicată profesionalismului și oferă o atmosferă familială
- Ai oportunitatea de a te dezvolta continuu într-o companie în creștere dinamică
- Oferim un pachet de beneficii competitiv, asigurând un confort financiar
- Lucrăm mult, dar recompensăm pe acei colegi care, prin loialitatea și rezultatele lor, contribuie la succesul continuu al companiei și al echipei noastre.
Ce oferim:
- Program de lucru Luni-Vineri, 8: 00 - 16: 00
- Telefon mobil, laptop pentru utilizarea în scopuri profesionale
- Salariu de bază brut de 6683 RON + tichete de masă în valoare de 800 RON
- Suport pentru deplasare sau sprijin pentru cazare (pentru angajații din provincie)
- 45 de zile de concediu plătit pe an.
Descrierea companiei
DEFEND AGROSERVICE SRL și-a inceput activitatea în anul 2002 cu o echipă de oameni pasionați de domeniul utilajelor agricole. După o creștere continuă, în 2016 societatea s-a mutat în locatie nouă, având birouri si depozit desfasurat peste 1000 mp. Cautam colegi dornici de a se afirma intr-o atmosfera tanara, dinamica. Firma noastra comercializeaza en gros si en detail piese pentru utilaje agricole straine, avand clienti în toată țara.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Defend Agroservice Localiția: Oradea
Oradea, RomaniaSalariul oferit:
3900-4500 lei netAdăugat: 16. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!