
Office Manager Middle
Responsabilitati:
- Preia și direcționează apelurile telefonice în intervalul 9: 00–17: 00;
- Primește vizitatorii și asigură o primire profesionistă și eficientă;
- Organizează evenimente interne și activități de PR;
- Asigură suport logistic pentru deplasările echipei de management (rezervări, vize, aranjamente de călătorie etc. ) ;
- Gestionează registrul de contracte (altele decât cele de muncă) și baza de date cu partenerii de afaceri;
- Coordonează buna funcționare a biroului – echipamente, reparații, comenzi, mediu de lucru, politica „Clean Office”;
- Negociază și menține relații cu furnizorii, emite comenzi de achiziție și gestionează procesul de facturare;
- Acționează ca punct de contact pentru comunicarea cu proprietarul clădirii și serviciile de mentenanță;
- Gestionează plățile și facturile pentru departamentele P&O și Office.
Cerinte:
Studii: Superioare finalizate. ︋︀︍︂︂︆︂︆︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎
Experiență: Minimum 2 ani într-o poziție similară.
Cunoștințe:
- Operare PC și pachet Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint);
- Abilități excelente de comunicare și relaționare;
- Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de organizare;
- Adaptabilitate și orientare către soluții.
Limba engleză: nivel minim B2.
Pachet Salarial:
- Salariu net competitiv;
- Bonus anual de performanta;
- Tichete de masa;
- Abonament medical;
- Asigurare de viata.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Teamland Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 29. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!