
Office manager
Căutăm OFFICE MANAGER!
Dacă:
- Ești o persoană responsabilă, organizată, dinamică, diplomată și concentrată pe soluții.
- Ai o atitudine pro-activă și spirit de inițiativă.
- Ai abilități bune de comunicare și organizatorice.
- Ești o persoană ambițioasă și dornică să te dezvolți constant.
- Cunoști pachetul MS Office (Word, Excel), Outlook.
- Ai experiență în poziții similare (reprezintă un avantaj).
- Ai capacitatea de a respecta termene limită.
- Deții permisului de conducere (optional).
Si te-ai putea ocupa de:
- ? Elaborarea și redactarea mai multor tipuri de documente: materiale de lucru, oferte, contracte.
- ? Întocmirea de rapoarte administrative și operaționale (format Excel).
- ? Întocmirea și verificarea mai multor tipuri de documente specifice, de la deconturi de cheltuieli, emitere facturi.
- ? Menținerea legăturii cu departamentul externalizat de contabilitate.
- ? Îndeplinirea unui rol administrativ și secretariat.
Atunci…
? Dă-ne un semn.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Daescu Bortun Olteanu Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 20. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!