Operations & Implementation Coordinator
Job Description
Position Description
The Operations & Implementation Coordinator position is a full time,
- exempt and remote position. An Operations & Implementation Coordinator is responsible for all aspects of receiving, reviewing, and processing sales orders, and coordination and tracking of all stages of product implementation from point of sale through training to ensure customer deadlines as well as company installation, training, and financial goals are met. This position involves heavy daily customer contact.
Requirements
Primary Responsibilities
Key/Critical Competencies
- task in a
- volume environment, easily adapting to changing priorities.
Education and Experience
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă