
Operator baze contabile si logistica
Candidatul ideal:
- Angajam pentru contabilitate primara o persoana cu o minima experienta in domeniu.
- Cunostinte de lucru in Office sunt de asemenea necesare.
- Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale.
- Cunoasterea legislatiei in vigoare;
- Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara;
- Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca;
- Comunicativa – capacitatea de a lucra cu oamenii;
- Punctualitate si initiativa;
- Placerea de a lucra cu cifre;
Responsabilitati:
- Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei, valuta si deconturile;
- Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;
- Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;
- Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor;
- Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari si vanzari;
- Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;
- Gestionarea comenzilor online
- Verifici comenzile plasate online de către clienți;
- Pregătești comenzile clienților;
- Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul de utilizare a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa/ servicii;
- Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifi
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Tin Lavir Localiția: Hunedoara
Hunedoara, RomaniaAdăugat: 11. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!