
Operator Call Center - Limba Italiana
Căutăm pentru clientul nostru, o companie cu peste 20 de ani de experiență în furnizarea de servicii logistice și de transport (rutier, maritim, aerian, feroviar) și cu o rețea extinsă de parteneri naționali și internaționali, rolul de Operator Call Center - limba italiană
Locație: Iași
Mod de lucru: La birou
Contract: nedeterminat, full-time
Nr. poziții vacante: 1
Descrierea contextului profesional:
Compania dorește diversificarea canalelor de promovare și comercializare a serviciilor sale, consolidarea departamentului de vânzări și creșterea echipei de vânzări prin telefon.
Pregătirea necesară postului:
- cunoștințe de limbă italiană la nivel avansat (scris și vorbit);
- experiență anterioară în vânzări telefonice, call-center (outbound) sau rol similar;
- studii medii / superioare finalizate;
- bune cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office și a unui CRM;
- abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală);
- abilități bune de ascultare activă, identificare a nevoilor și argumentare;
- gândire strategică;
- adaptare la un mediu de lucru flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute;
Constituie un avantaj: Limba engleză - nivel conversațional.
Responsabilități:
- identifică și contactează potențialii clienți (cold calling și follow-up);
- înțelege nevoile clienților și promovează serviciile companiei;
- menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant bazele de date ale companiei;
- transmite prezentări și oferte personalizate;
- asistă clienții în luarea celor mai bune decizii pe perioada procesului de vânzare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung;
- realizează rapoarte si centralizatoare specifice activității;
- respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora.
Beneficii:
- pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță;
- suport în procesul de integrare organizatională, susținere constantă în desfășurarea activității;
- contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;
- instrumente de lucru (laptop, telefon);
- servicii medicale private;
- bonuri de masă.
Pachet salarial cuprins în intervalul 3500 - 4000 lei/net/lună.
Descrierea companiei
Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform. ro.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Train2Perform Localiția: Iaşi
Iaşi, RomaniaSalariul oferit:
3500-4000 lei netAdăugat: 5. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!