
Operator Call Center
Cerințe
- Gândire analitică și curiozitate față de domeniul eCommerce
- Interes real pentru marketing digital și optimizarea afacerilor online
- Motivație pentru identificarea de soluții și dezvoltarea afacerilor
- Abilități bune de comunicare și dorința de a învăța rapid
Experiența anterioară în eCommerce sau marketing nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj.
Responsabilități
- Contactezi proactiv companii pentru a le propune o analiză eCommerce
- Realizezi analize de business pentru magazine online
- Identifici oportunități clare de optimizare și dezvoltare
- Propui strategii personalizate (PPC, UX, automatizări, funnel-uri etc. )
- Colaborezi cu echipa tehnică pentru livrarea de planuri strategice clare
Beneficii
- Training intensiv în strategie eCommerce și PPC
- Expunere la industrii și modele de business variate
- Dezvoltare profesională accelerată
- Pachet salarial atractiv: parte fixă + comision din contracte
- Program flexibil și mediu de lucru prietenos
- Echipă tânără, dinamică și motivată
Trimite-ne CV-ul tău sau aplică direct din contul tău!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Transylvania Marketing Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 2. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!