
Operator Call Center
Descrierea companiei
IFN lansat recent, avand ca obiectiv oferirea unei experiente usoare si placute viitorilor clienti, prin inovare si crearea de noi produse si servicii.
Suntem o echipa in formare, entuziasti si dornici de a construi o afacere de la zero, iar provocarile profesionale sunt unul din elementele principale care ne motiveaza.
DESCRIEREA POZITIEI
- Gestionarea apelurilor clientilor in cadrul departamentului Call Center & Colectare;
- Oferirea suportului clientilor, in principal telefonic, dar si in scris;
- Furnizarea de informatii si consultanta clientilor si potentialilor clienti cu privire la produsele si serviciile disponibile;
- Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in scopul recuperarii sumelor datorate, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
- Colaborarea cu celelalte departamente pentru identificarea solutiilor care raspund nevoilor clientilor.
Cerinte
- Educatie: studii medii/superioare
- Limbi straine: engleza – nivel incepator
- Experienta profesionala: avantaj activitatea dе lucru cu clienții în regim dе call-center, dar nu este obligatorie;
- Abilitati/cunostinte specializate: cunostiinte domeniul financiar, utilizare PC/tehnica din dotare
- Atitudine pozitiva, orientare catre client si rezultate, abilitati de comunicare, empatie, spirit de echipa
- Abilitati de planificare si organizare a volumului propriu de munca capacitate de concentrare si atentie la detalii
OFERTA
- Mediu de lucru foarte prietenos, unde poti creste si sa fii recunoscut(a)
- Oportunităţi reale de dezvoltare profesională, prin expunerea la situatii noi
- Bonuri de masa
- Abonament medical
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Mai Mai Credit Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
600-700 euroAdăugat: 16. 9. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!