Operator Call Center
Cerinte minime:
• Studii medii;
• Experienta profesionala:
- level sau preferabil cu experienta pe un rol similar de minim 1 an;
• Cunostinte de baza Microsoft Office (Word, Excel);
• Limba engleza nivel incepator;
• Abilitati de exprimare orala si in scris: clara, cursiva, corecta, diplomata;
• Orientare spre performanta excelenta;
• Asumarea responsabilitatii, proactivitate;
• Flexibilitate si adaptare la schimbare;
• Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect;
• Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.
Responsabilitati:
• Comunica telefonic si prin
- mail cu clientii Generali Romania, afisand un comportament adecvat si diplomat.
• Solutioneaza solicitarile clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite.
• Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei.
• Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor.
• Inregistreaza corespunzator in aplicatiile Generali Romania solicitarile si informatiile primite pe parcursul interactiunii cu clientul.
• Initiaza apeluri catre clienti si potentialii clienti conform proiectelor desfasurate de companie.
• Sondeaza nevoile de asigurare ale clientilor/potentialilor clienti.
Ce oferim?
• Contract individual de munca
- time, durata nedeterminata.
• Beneficii financiare si
- financiare.
• Mod de lucru hibrid si program flexibil.
• Mediu de lucru prietenos.
• Oportunitate de dezvoltare profesionala durabila.
• Abonament medical.
• Abonament Bookster.
Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Generali Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 9. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!