
Operator Logistic & Customer Support
Nivel dе studii:
- Studii medii finalizate (obligatoriu);
- Studii superioare finalizate sau în curs (avantaj – logistică, economie, relații cu clienții);
Cunoștințe:
- Cunoștințe solide dе operare PC (MS Office, e-mail, baze de date);
- Limba engleză – nivel mediu;
- Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare spre rezultate;
- Experiența anterioară în logistică și/sau customer support reprezintă un plus.
Aptitudini:
- Organizare și atenție la detalii;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
- Capacitatea de a respecta termene și sarcini multiple;
- Capacitatea dе a identifica problema reală și dе a găsi soluții pentru rezolvarea acesteia;
- Capacitatea dе a lucra eficient în condiții dе stres și efort susținut;
- Spirit dе echipă;
- Integritate;
- Sociabilitate;
- Tact și diplomație;
- Spontaneitate;
- Spirit dе inițiativă;
- Orientare către rezultate;
- bune abilități de lucru cu calculatorul și o bună cunoaștere a pachetul Microsoft Office.
Descrierea jobului
- Recepționarea, verificarea și introducerea în sistem a comenzilor primite de la furnizori;
- Coordonarea pregătirii și livrării comenzilor către reprezentantii din tara;
- Urmărirea stocurilor și actualizarea acestora în sistem, cu plasarea comenzilor la furnizori atunci când este necesar.
- Întocmirea documentelor de transport (AWB, avize, facturi, CMR etc. – în funcție de nevoile firmei);
- Asigurarea trasabilității produselor și arhivarea documentelor;
- Raportarea către superior a situațiilor privind stocurile, comenzile și livrările;
- Preluarea și rezolvarea apelurilor de natură tehnică la echipamente de procesat numerar (întrebări, reclamații, nefuncționalități) raportate de către operatorii de echipamente, în concordanță cu procesele, procedurile echipei de Service;
- Comunicarea sesizărilor primite către echipa de intervenție în teren și planificarea intervențiilor corective, în funcție de obiectivele trasate de Directorul de Service;
- Informarea superiorului cu privire la eventuale reclamaţii escaladate primite de la clienţi;
- Asigură fluxul logistic al echipamentelor de backup și al echipamentelor din Atelier.
Descrierea companiei
Nowadays, Salisterra operates as a lean organization transgressing the space between brick and mortar cash management solutions and modern payment transactions by providing innovative products and solutions. We explore how connectivity can be secured in an increasingly digitized world and we empower our clients to adopt solutions that stand for a high degree of interoperability or automation.
Our current scale gives us the possibility to serve customers effectively, regardless of their size or location—from global financial institutions to community banks and credit unions. Step by step, project by project and client by client we expanded operations (our projects/ operations) world wide. In 2013 we were operating on the European Market, in 2017 in Africa and Asia. By 2020 we reached 27 countries in four continents.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Salis Terra Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 10. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!