
Payroll Specialist
Cerinte:
- Studii superioare finalizate (juridice, socio-umane, economice reprezinta un avantaj);
- Minim 2 ani experienta intr-un rol similar;
- Utilizator experimentat MS Office (Word & Excel la nivel avansat);
- Familiaritate cu reglementarile fiscale si legislatia muncii;
- Limba Engleza nivel mediu;
- Atentie la detalii si capacitate analitica;
- Abilitati excelente de comunicare si relationare;
- Orientare catre solutii si respectarea termenelor limita.
︉︀︉︅︃︁︇︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍Responsabilitati principale:
- Administrarea procesului complet de payroll: colectarea datelor, calcul salarial, deduceri, contributii, impozite, tichete, bonusuri, concedii etc. ;
- Gestionarea activitatilor administrative, precum intocmirea documentelor sau actualizarea dosarelor de personal;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale (ex: D112);
- Gestionarea Revisal (inregistrare contracte, modificari, incetari);
- Oferirea de consultanta angajatilor clientilor companiei;
- Realizarea unor rapoarte legate de salarii, beneficii si alte date esentiale pentru departamentele implicate;
- Verificarea si asigurarea conformitatii cu legislatia muncii in activitatile zilnice;
- Gestionarea volumelor mari de date si respectarea termenelor limita.
Beneficii:
- Salariu competitiv;
- Tichete de masa;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Decont transport;
- Bonusuri trimestriale;
- Prime de sarbatori;
- Sistem de lucru hybrid;
- Zile concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;
- O cultura organizationala bazata pe colaborare si crestere profesionala.
Asteptam CV-ul tau.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Prohuman Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 19. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!