
Project Manager
Candidatul Ideal
- Aptitudini excelente de comunicare
- Simt practic al afacerilor
- Abilitati de a conduce o echipa virtuala
- Ia masuri si decizii pentru a asigura progresul proiectelor
- Cunostinte avansate de business si intelegere a proceselor interne si politicilor
- Certificare de Managementul Proiectelor bazata pe metodologia Lean Six Sigma: Green Belt/ Black belt
- Certificare de Managementul Proiectelor bazata pe cel putin una din urmatoarele metodologii: Waterfall, Agile, Scrum, Hybrid (combination of the Waterfall and Agile methodologies), prince 2
- Cunostinte avansate de SQL, Excel, Access, Visio, MS Project, PowerPoint, SharePoint
- Profil puternic de leadership si abilitatea de influentare
- Abilitatea de a opera intr-un mediu de operatiuni vanzati si abilitatea de a construi legaturi puternice cu toate functiile si echipele globale implicate
- Experienta cu echipe de vanzari, sales support si customer service
- Abilitatea de a coordona echipe virtuale si abilitati bune de managementul schimbariiEngleza nivel avansat, atat vorbit, cat si scris
Descrierea jobului
Managementul proiectelor si proceselor
- Expert in comunicarea cu managementul senior (VP &
- Director)
- Conduce mai multe proiecte si procese complexe in acelasi timp
- Actioneaza ca manager de proiecte medii si mari
- Dispune de rezultate business foarte complexe
- Interpreteaza analize si rapoarte complexe, facand recomandari si/sau ia decizii in probleme moderate sau complexe
- Ofera expertiza si orientare in legatura cu imbunatatirea proceselor si stabilirea politicilor
- Rezolva probleme de business complexe si face recomandarile cuvenite
- Este responsabil pentru executia proceselor operationale de-a lungul intregului ciclu de vanzari in cadrul unei functii specifice
- Masoara, revizuieste si analizeaza eficienta si eficacitatea proceselor definite
- Responsabil pentru performanta operationala bazata pe masuratorile stabilite pentru obiectivele serviciilor/acordurilor stabilite
- Asigura implementarea procedurilor in conformitate cu prevederile legale
- Urmareste progresul performantei proceselor si informeaza managementul la cerere
- Formeaza si conduce echipele virtuale care ajuta la indeplinirea obiectivelor proiectelor
- Conduce eficient schimbarile rezultate din proiect.
Coordonarea Proiectelor si Proceselor in conformitate cu Service Level of Agreement
- Construieste legături puternice cu celelate departamente
- Participa la toate intalnirile administrative, organizationale, generale, legate de activitatea si rolul coordonatorilor de procese si proiecte
- Conduce proiecte de imbunatatire a proceselor
- Preia controlul oricaror probleme ce se pot ivi
- Se asigura ca membrii echipei inteleg, respecta si se supun tuturor schimbarilor proceselor si urmeaza planurile de training aferente
- Se asigura ca membrii echipei au accces la instrumentele necesare implementarii proceselor
- Asigura completarea documentelor proiectelor si proceselor pe care le conduce
- Sustine si asista managerul operatiunilor de vanzare
- Sustine proiecte de dezvoltare ale departamentului cu date relevante si actiuni
- Asigura backup-ul adecvat si predarea pe durata concediului si a altor absente.
- Aplica politicile de control si calitate pentru a asigura respectarea politicilor si cerintelor de audit ale companiei
Training si Comunicare
- Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat.
- Ofera suport si se asigura ca noii angajati sunt complet integrati in echipa.
- Poate asista la susţinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
- Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
- Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600, 000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400, 000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Manpower Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 6. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!