
QA Engineer/Tester
Ce ne dorim de la viitorul coleg:
QA Engineer/Tester este un coleg cheie in departamentul de QA / Support. Este implicat atat in dezvoltarea proiectelor interne de imbunatatire a serviciilor cat si cele adaptate clientilor. Ne dorim o persoana pozitiva si diplomata, care sa ramana alaturi de noi pe termen lung, intr-o echipa tanara si implicata in a dezvolta servicii noi pentru mediul de afaceri din Romania.
Cerinte:
- Studii universitare finalizate, preferabil intr-un domeniu tehnic.
- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de a anticipa potentiale probleme si de a gasi solutiile cele mai potrivite
- Capabil sa lucreze eficient atat in echipa cat si individual in functie de situatie
- Proactivitate, initiativa
- Capacitatea de a prioritiza si de a urmari in paralel task-uri diferite
- Capacitatea de a formula o opinie documentata pe un subiect si de a oferi feedback detaliat
- Capacitatea de a oferi estimari realiste de finalizare a task-urilor, de a respecta deadline-urile impuse sau autoimpuse
- Abilitati relevante de comunicare, coordonare, orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor impuse;
- Foarte bună capacitate de organizare a informațiilor, punctualitate și calm.
Apreciem:
Experienta in lucrul cu platforme software dedicate sectorului financiar-bancar.
Ce vei face:
- Suport pentru clientii utilizatori ai platformei software dezvoltata de catre companie, comunicare atat prin intermediul email-ului cat si telefonic
- Preluarea cerintelor si observatiilor venite din partea clientilor, incadrarea pe un nivel de gravitate si de urgenta, rezolvarea issue-urilor pe loc sau escalarea acestora catre departamentul tehnic prin intermediul unui tool de ticketing
- Urmarirea rezolvarii ticketelor escalate in termenul agreat in SLA-urile semnate cu clientii
- Feedback catre client dupa rezolvarea ticketului si obtinerea confirmarii clientului ca functionalitatea este restabilita in totalitate
- Urmarirea permanenta a functionarii unor anumite servicii si alertarea persoanelor responsabile de acestea in caz de nefunctionare
- Suport pentru colegii din echipele tehnice in implementarea proiectelor destinate clientilor
- Suport in formularea specificatiilor detaliate pentru dezvoltarea a noi functionalitati sau servicii
- Testarea tuturor componentelor si serviciilor care alcatuiesc platforma de baza dezvoltata de catre companie
- Testarea noilor implementari in proiectele destinate clientilor, formularea unui feedback detaliat, retestarea si urmarirea fluxului pana la finalizarea proiectului/task-ului
- Testarea si urmarirea comportamentului anumitor servicii si componente in fiecare mediu de functionare al platformei si proiectelor
- Testarea functionalitatilor platformei pe toate device-urile si sistemele de operare utilizate la scara larga
- Rularea periodica a unor job-uri si transmiterea rezultatelor catre client
- Crearea manualelor de utilizare a platformei software
- Crearea documentatiilor de proiect, atat din punct de vedere business cat si tehnic
- Crearea de demo-uri video de prezentare a platformei software pentru a fi utilizate in campaniile de marketing si sales derulate de companie
- Completarea și actualizarea diverselor rapoarte
Beneficii:
- Sediu central, cartier Cotroceni, la 3 minute de stația de metrou Eroilor;
- Abonament tip business la o clinică medicală privată;
- Echipă tânără, entuziastă și mediu de lucru plăcut;
- Proiecte interesante pe termen mediu si lung pentru companii din domeniul financiar-bancar
- Acces la conferințele, prezentările și materialele din domeniu;
- Contract pe perioadă nedeterminată.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Starbyte Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 4. 6. 2025
Postul de muncă activ
5 persoane au vizionat această ofertă de muncă.