Regional Distribution Centre Manager - Oradea
Obiectivele postului:
- Coordonarea operatiunilor de logistica ale punctelor de lucru de care este responsabil, pentru a asigura servicii profesioniste si de calitate pentru clientii interni/externi si parteneri;
Responsabilitatile si sarcinile postului:
Management resurse umane
- Dezvolta, indruma si coordoneaza echipa de Operatiuni in scopul imbunatatirii aptitudinilor membrilor acesteia;
- Este responsabil de stabilirea obiectivelor pentru echipa pe care o supervizeaza in termeni de calitate, productivitate, costuri, participa la procesul de recrutare si conduce procesul de evaluare a performantelor tuturor persoanelor din subordine;
- Este responsabil de planificarea periodica (zilnica si lunara) a activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru pe care il coordoneaza;
- Programeaza si tine evidenta concediilor subordonatilor sai;
- Realizeaza rapoartele specifice in legatura cu activitatea de resurse umane;
- Intocmeste corect si complet dosarele de angajare pentru noii angajati din aria sa;
Logistica si operatiuni
- Supervizeaza buna desfasurare a activitatii, comunica cu toate departamentele implicate pentru a se asigura de buna desfasurare a activitatii operationale;
- Se asigura de primirea de la Depozitul Central a produselor livrate in baza comenzilor transmise si livrarea produselor catre Punctele de Tranzit;
- Este responsabil de buna desfasurare a receptiei cantitative si calitative a produselor; urmareste ca toate marfurile sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
- Raspunde de realizarea manipularii, depozitarii si conservarii produselor primite, in conformitate cu prevederile instructiunilor producatorilor si ale procedurilor tehnice specifice;
- Asigura conditiile si mijloacele necesare, precum si participarea gestionarilor la efectuarea inventarierilor produselor aflate in spatiile de depozitare;
- Angajeaza / inchiriaza mijloace de transport conform cu programarea comenzilor ce depasesc capacitatea flotei;
- Face recomandari pentru optimizarea costurilor legate de transport; identifica oportunitati optime pentru companie;
Parc auto
- Completeaza si mentine la zi o baza de date computerizata a tuturor vehiculelor;
- Urmareste mentinerea si functionarea optima a parcului auto;
- Asigura intretinerea si repararea in unitati de service agreate de societate;
- Asigura organizarea inspectiilor, verificarilor si reviziilor periodice pentru parcul auto;
- Intocmeste lunar un raport cu kilometrii efectuati de fiecare masina;
- Informeaza Fleet Manager si Coordonatorul de Taxe si Asigurari in caz de accidentare a vreunui vehicul, intocmeste si solutioneaza dosarul referitor la accident;
- Se ingrijeste de consumurile specifice parcului (anvelope, lacate, etc);
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte tehnice de baza in domeniul auto;
- Bune abilitati de comunicare;
- Operare PC, abilitati numerice;
- Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
- Etica profesionala si integritate personala;
- Disponibilitate la deplasari;
- Permis categoria B ( minim 1 an experienta);
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: INTERBRANDS ORBICO Localiția: Oradea
Oradea, Bihor County, RomaniaAdăugat: 3. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!