
Responsabil aprovizionare
Cautam Responsabil Aprovizionare, o persoana care sa isi doreasca sa faca parte dintr-o companie romaneasca stabila si dinamica. Vei avea posibilitatea sa lucrezi intr-un mediu profesionist in care vei putea sa iti pui in valoarea capacitatile si aptitudinile pe care le-ai obtinut in decursul timpului.
Candidatul Ideal
- Studii medii / superioare finalizate;
- Minim 3 luni experiența relevanta;
- Foarte bune cunoștințe operare PC (pachetul Microsoft Office);
- Persoană organizată, cu abilitați de comunicare si negociere, orientată către rezolvarea situatiilor;
- Spirit de inițiativa, abilitatea de a lua decizii, atitudine pozitiva in rezolvarea problemelor;
- Atitudine proactiva, meticulozitate, atentie, capacitate de prioritizare, abilitati de planificare si organizare a activitatii;
- Limba engleza, nivel conversational.
Descrierea jobului
- Colaborezi cu toate departamentele companiei, iar colegii iti vor oferi suport pentru acomodarea cu domeniul in care activam;
- Mentii relatia cu actualii furnizori si identifici potențiali noi furnizori, in funcție de cerintele interne;
- Soliciti oferte de preț și negociezi condițiile comerciale (tarife, termene de plată, bonusuri, etc), pe baza referatelor de aprovizionare primite de la colegi;
- Plasezi comenzi la furnizori si urmaresti ca tot fluxul de livrare sa fie in conformitate cu comanda plasată;
- Soliciti oferte de transport, în conformitate cu condițiile de livrare;
- Intocmesti rapoarte necesare planificării fluxurilor de aprovizionare ținând cont de proiectele de Productie sau Service;
- Înregistrezi in ERP (articole, furnizori, oferte, referate de necesitate);
- Redactezi fișiere de comparație a ofertelor;
- Pentru proiectele Service desfasurate in deplasare te vei ocupa de: achizitionare bilete avion/ check-in/ inchirieri masini auto/ inchirieri utilaje de ridicat la locatii si orice alte achizitii de servicii sau de materiale in deplasare.
Ce oferim?
- Contract individual de munca, perioada nedeterminata;
- Salariu negociabil;
- Al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu);
- Prima anuala de fidelitate;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Oportunitatea de a face parte dintr-o companie romaneasca stabila si dinamica.
Punct de lucru in Sectorul 3: la 100m de statia de metrou Republica, East City Tower.
Program de lucru: Luni-Vineri, 08: 00 - 17: 00 (cu 1 ora pauza).
Descrierea companiei
ROBERTT este o companie românească, ce activează în domeniul construcției și întreținerii utilajelor din industria cartonului ondulat. Activitatea este împărțită in trei direcții: proiectare si construcție de utilaje si echipamente, prestarea de servicii (instalări, relocări, mentenanță) pentru firmele care activează in domeniul ambalajelor din carton ondulat, proiectarea si execuția de piese de schimb pentru utilajele din industria cartonului ondulat.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Robertt Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 1. 8. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!