
Responsabil ofertare/Suport tehnic licitatii
Responsabil ofertare/Suport tehnic licitații (birou)
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Limba Engleză – scris, citit și vorbit (cel putin nivel mediu);
- Foarte bune abilități de comunicare;
- Cunoștințe Microsoft Office nivel avansat;
- Permis de conducere categoria B.
- Cautam un candidat din orasul Mioveni.
Descrierea jobului
- Întocmirea ofertelor tehnico-economice;
- Dezvoltă, gestionează și menține la cele mai înalte standarde de profesionalism relațiile cheie cu clienții existenți sau potențiali, desfășurând activități de vânzare, promovare, întocmind ofertele tehnice în acord cu nevoile specifice ale acestora;
- Studiază documentația procedurilor: fișa de date, caiete de sarcini ș. a. și întocmește propunerea tehnică și financiară în vederea participării la licitațiile de interes;
- Identifică produsele solicitate în cadrul caietelor de sarcini și solicită oferte și documente necesare de la producătorii/distribuitorii acestora;
- Formulează solicitări de clarificări; întocmește propunerea tehnică și financiară, urmând metoda de lucru existentă și asigurându-se că dispune de toate documentele solicitate în cadrul licitației;
- Se asigură că depunerea licitațiilor se va face în termenul solicitat de autoritățile contractante;
- Răspunde la solicitările de clarificări formulate de autoritățile contractante;
- Se ocupă de implementarea contractului (comenzi furnizori, plăti, organizează livrarea, instalarea etc. ) ;
- Stabilește și dezvoltă relația cu producătorii și furnizorii. Cere oferte de preț, analizează, propune și ține legătura cu aceștia;
- Urmărește fluxul financiar propriu-zis pentru fiecare proiect: comenzi, facturare, termene de plată, încasări;
- Urmărește predarea aparaturii către clienții săi precum și efectuarea instructajelor de utilizare (dacă este cazul);
- Identifică, pe baza datelor culese, potenţiale pieţe sau factori ce afectează cererea pentru un anumit echipament sau serviciu conex;
- Identifică şi analizează tendinţe de marketing şi vânzări ale echipamentelor proprii şi echipamentelor concurente;
- Responsabil de monitorizarea și analiza tendințelor pieței medicale și a poziționării față de concurență, prin urmărirea acțiunilor competiției pentru segmentul alocat, cu scopul creșterii acurateții forecast-urilor prezentate;
- Se preocupă permanent de familiarizarea cu caracteristicile tehnice specifice echipamentelor din portofoliul companiei;
- Participarea la training-uri organizate de către producători (când este cazul);
- Pregătirea și participarea la expozițiile și evenimentele de interes (2-3/an).
Program: luni-vineri (09: 00-17: 00)
Cine suntem?
PRIMERA MED TECHNOLOGY este distribuitor autorizat de top pentru echipamente medicale de înaltă tehnologie în România, oferind soluții complete pentru unitățile medicale din diverse specialități.
Cu o experiență vastă în domeniul medical, furnizăm tehnologie avansată care îmbunătățește calitatea actului medical și eficiența serviciilor de sănătate. Reprezentăm cu mândrie producători internaționali de prestigiu, aducând pe piața românească echipamente medicale de ultimă generație care contribuie la diagnosticarea, tratamentul și îngrijirea pacienților.
Oferim un portofoliu diversificat de echipamente medicale pentru multiple specialități. Ne-am asumat misiunea de a contribui la îmbunătățirea sistemului medical românesc prin introducerea tehnologiilor care cresc calitatea serviciilor medicale și eficiența proceselor clinice. Credem în puterea inovației medicale de a transforma experiența pacienților și lucrăm zi de zi pentru a aduce aceste inovații în spitalele și clinicile din România.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Primera Med Technology Localiția: Mioveni
Mioveni, RomaniaAdăugat: 12. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!