Sales Expert IQOS Mall Afi Cotroceni
Misiunea principală și scopul postului
- Întâmpinarea tuturor clienților și oferirea unei experiențe plăcute în magazin;
- Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților;
- Dezvoltarea și aplicarea de strategii eficiente de vânzare;
- Ghidarea clienților prin toate etapele experienței de cumpărare;
- Oferirea de asistență completă, inclusiv gestionarea plăților;
- Gestionarea serviciilor
- vânzare și suportul clienților; - Aprovizionarea rafturilor și menținerea curățeniei în magazin.
RESPONSABILITĂȚILE ROLULUI
Implementarea unei strategii bazate pe experiența clienților
- Întâmpină clienții imediat ce intră în magazin, chiar și atunci când este deja ocupat cu un alt client, respectând procedurile privind salutul adecvat al clienților.
- Se asigură că toți clienții din magazin primesc atenția necesară și rămâne mereu disponibil.
- Adoptă o abordare centrată pe client, cunoscând clienții care au mai vizitat magazinul și înțelegându-le preferințele.
Înțelegerea nevoilor clienților și implementarea unei strategii de vânzare bazată pe experiența acestora
- Aplică codul de bune practici PMI NCA (produse
- combustibile autorizate), precum și cerințele globale și locale de reglementare. - Se asigură că toți clienții sunt întâmpinați și primiți corespunzător la intrarea în magazin.
- Pune întrebări relevante și ascultă activ pentru a identifica nevoile și preferințele clienților, folosind aceste informații, precum și detalii despre istoricul lor de utilizare a produselor, comportamentele și motivele vizitei.
- Abordează clienții într-un mod prietenos, cald și personalizat, conducând interacțiunile și conversațiile într-un mod natural și captivant, pentru a încuraja dialogul.
- Urmând procedurile interne, ghidează clienții
- o sesiune de testare (acolo unde este cazul) a produselor și serviciilor IQOS, utilizând abordări vizuale și verbale, dar permițându-le și să descopere produsele, accesoriile și consumabilele potrivite. - Adaptează prezentarea și discursul în funcție de nevoile și comportamentul clienților.
- Gestionează întrebările și obiecțiile clienților în mod eficient, ajustându-și abordarea pentru a oferi soluții adecvate de produse sau servicii (ex: dispozitive de testare, programul de
- in etc. ). - Explică serviciile IQOS și beneficiile programelor de loialitate, identificând soluțiile care răspund cel mai bine nevoilor clienților.
- Gestionează procesul de achiziție și tranzacțiile financiare ca parte a serviciului
- vânzare. - Cu acordul clientului, îl înregistrează în baza de date digitală.
Urmărirea clienților și menținerea relațiilor cu aceștia
- Ține legătura cu clienții în mod regulat, construind și menținând relații cu clienții care revin în magazin.
- Utilizează sistemele de clienteling (acolo unde sunt disponibile) pentru a personaliza interacțiunile și a îmbunătăți experiența clienților.
Gestionarea serviciilor
- vânzare și asigurarea satisfacției clienților
- Dacă un client revine în magazin nemulțumit, recunoaște nemulțumirile acestuia și investighează cauzele pentru a înțelege problema.
- În cadrul unei strategii bazate pe experiența clientului, oferă suport tehnic de bază, precum și produse alternative (ex: bețișoare de curățare) sau înlocuiri pentru a asigura conversia clientului și satisfacția acestuia.
Aprovizionarea rafturilor și menținerea curățeniei în magazin
- Verifică zilnic dacă rafturile sunt aprovizionate corespunzător.
- Informează clienții înregistrați despre noile produse disponibile.
- Respectând procedurile interne și colaborând cu echipa, contribuie la menținerea curățeniei magazinului în fiecare zi.
Cunoașterea și gestionarea constrângerilor legale și de reglementare locale
- Înțelegerea și respectarea legislației și reglementărilor locale privind vânzarea NCAs (produse
- combustibile autorizate).
Gestionarea eficientă a problemelor și reclamațiilor consumatorilor
- Abordarea eficientă a situațiilor dificile, oferind soluții rapide și satisfăcătoare pentru problemele și reclamațiile consumatorilor.
Atingerea rezultatelor magazinului în KPIs de consum și comerciale
- Contribuirea la realizarea obiectivelor de performanță ale magazinului, atât în ceea ce privește experiența consumatorilor, cât și indicatorii comerciali.
Ce ne dorim de la tine?
- Experiență anterioară de minim 1 an în retail sau FMCG, vânzări sau în roluri similare (nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj).
- Fluent în limba engleză.
- Motivație spre atingerea și depășirea obiectivelor.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare - explicarea clara a produselor, dar și gestionarea eficienta a obiecțiilor, oferirea unor răspunsuri la întrebări complexe.
- Atitudine proactivă, adaptabilitate și orientare către client.
- Orientare spre oferirea unei experiențe premium clienților, cu accent pe calitatea și satisfacerea consumatorilor.
- Flexibilitate, proactivitate și capacitate de adaptare la un mediu dinamic.
- Dorința de a face parte
- o echipă energică.
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru prietenos și motivant.
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
- Pachet salarial competitiv și bonusuri bazate pe performanță.
- Traininguri și suport continuu pentru a excela în rolul tău.
- Tichete de masă (pentru pauzele delicioase ).
- Prime pentru fiecare prieten recomandat.
- Abonament medical premium la Regina Maria – pentru sănătatea ta.
- Acces la Bookster (cărți și inspirație nelimitată).
- Zile extra de concediu pentru fidelitate (că ești
- al nostru).
PROGRAM FLEXIBIL
- Program de lucru adaptat vieții tale – ture variate, inclusiv în weekenduri.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: INTERBRANDS ORBICO Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 13. 5. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!