
Secretar/a proiect
Compania noastră caută Secretar/ă proiect pentru Biroul din Iași, care să se alăture echipei noastre dinamice și să contribuie la succesul proiectelor Konsent.
Program: 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână
Condiții fizice ale muncii: Muncă de birou, deplasări ocazionale la Birourile de proiect din regiune și instituții publice
Natura muncii: Muncă individuală cât și muncă de echipă
Tip contract: Contract pe perioadă nedeterminată
Cerințele postului
- Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
- Cunoștințe avansate de Microsoft Office, internet, e-mail;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- Capacitate de a respecta termene limită;
- Dorința și disponibilitate de a învăța gestionarea unui contract de Supervizare din punct de vedere administrativ;
- Responsabilitate, corectitudine și seriozitate;
- Atenție la detalii, bună comunicare (scrisă și orală), sociabilitate, lucru în echipă;
- Permis de conducere categoria B.
Constituie avantaj
- Experiența anterioară într-o poziție similară;
- Noțiuni despre derularea contactelor de Supervizare;
- Noțiuni de management de proiect.
Responsabilități principale
- Asistență Coordonatorului de contract în desfășurarea activităților proiectului (agenda de activități, aranjamente de călătorie și cazare, deconturi, pontaje, comunicare, raportare, respectare termene limită, etc);
- Concepi și tehnoredactezi corespondența necesară în cadrul proiectului;
- Înregistrezi, arhivezi, gestionezi primirea și transmiterea documentelor și corespondenței;
- Îndeplinești sarcini administrative și logistice pentru echipa de experți din proiect;
- Participi la ședințe de proiect, redactezi minute, urmărești liste de acțiuni, te ocupi de organizarea și pregătirea ședințelor cu logistică și protocol;
- Asiguri necesarul de resurse materiale ale biroului – consumabile, birotică, protocol;
- Asiguri evidența documentelor și informațiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect, cu asigurarea menținerii permanente a valabilității inspecțiilor, reviziilor, etc.
- Gestionezi apelurile telefonice primite, mesajele de fax primite și trimise, e-mailurile;
- Oferi asistență logistică în pregătirea deplasărilor, întâlnirilor și organizarea de evenimente;
- Asistență Coordonatorului de contract și echipei de proiect în realizarea activităților și rapoartelor din cadrul proiectului;
- Te deplasezi ocazional la Birourile de proiect din regiune și instituții publice.
Ce oferim
- Angajator stabil;
- Pachet salarial bazat pe performanță;
- Bonusuri în funcție de rezultate și performanță;
- Decontare transport - la și de la locul de muncă;
- Mediu profesionist de lucru;
- Instruire și formare profesională în cadrul firmei;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
- Zile libere pentru evenimente speciale;
- Abonament medical Premium la Regina Maria;
- Alte beneficii, după parcurgerea perioadei de probă.
Dacă îndeplinești condițiile de mai sus, te așteptăm în echipa noastră.
Trimite-ne CV-ul (cu experiența detaliată) până la data de 10 noiembrie 2025.
Dacă ai prieteni care ar fi interesați de această poziție, transmite mesajul mai departe.
Numai persoanele selectate vor fi contactate în vederea participării la interviu.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Konsent Localiția: Iaşi
Iaşi, RomaniaAdăugat: 20. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!