Sef echipa specializata
Descrierea companiei
SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu peste 89 000 de angajaţi, coordonăm o reţea de peste 2600 de birouri şi laboratoare în toată lumea.
Serviciile noastre de bază pot fi împărţite în patru categorii:
- Inspecţie : gama noastră cuprinzătoare de servicii de prim rang de inspecţie şi verificare, cum ar fi controlarea stării şi a greutăţii mărfurilor comercializate la transbordare, vă ajută să controlaţi cantitatea şi calitatea şi să respectaţi toate cerinţele normative relevante din diferite regiuni şi pieţe;
- Testare : reţeaua noastră globală de unităţi de testare, dotate cu personal informat şi experimentat, vă permite să reduceţi riscurile, să scurtaţi timpul de lansare pe piaţă şi să testaţi calitatea şi performanța produselor dumneavoastră conform standardelor de reglementare relevante privind sănătatea şi siguranţa;
- Certificare : prin certificare, vă oferim posibilitatea să demonstraţi că produsele, procesele, sistemele sau serviciile dumneavoastră se conformează fie standardelor şi reglementărilor naţionale sau internaţionale, fie standardelor stabilite de client;
- Verificare : garantăm că produsele şi serviciile se conformează standardelor globale şi reglementărilor locale. Combinând acoperirea globală şi cunoştinţele locale, experienţa inegalabilă şi expertiza în fiecare sector de activitate, SGS acoperă întregul lanţ de aprovizionare, de la materiile prime până la consumul final.
Descrierea locului de muncă
Responsabilitati:
Efectuează verificările necesare privind respectarea normelor de prevenire şi stingere a incendiilor prin efectuarea serviciului de rond, supravegherea locurilor si lucrarilor periculoase, asigurând pentru acestea mijloacele de stingere specifice pe toată durata desfășurării lor;
Intervine pentru stingerea incendiilor şi gestionarea tuturor situațiilor de urgență la nivelul Obiectivului/sectorului de competență folosind eficient mijloacele tehnice specifice din dotare;
Cunoaște în detaliu sectorul de competență in care isi va desfasura activitatea (drumuri/căi de acces și intervenție, surse de apă, mijloace tehnice de apărare împotriva incendiilor, locuri de amplasare a tehnicii de intervenție mobile, etc);
Alarmează, în caz de incendiu, forţele de intervenţie şi acţionează pentru stingerea acestora, salvarea persoanelor şi evacuarea bunurilor materiale;
Indeplineste orice alte sarcini legate de atribuţiile formaţiei de interventie la incendiu/alte situații de urgență;
Verifică si contribuie/participă la asigurarea întreținerii/mentenanței mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor și de interventie din dotare;
Acorda ajutor, conform competențelor/prevederilor legale, oricărui alt salariat aflat într-o situație de pericol;
Aduce la cunoștință superiorului direct accidentele de muncă suferite de propria persoană sau de alți angajati;
Colaborează cu persoanele cu atributii specifice în domeniul securității și sănătații în muncă pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritatile competente pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
Intocmeste documentele aferente activitatii efectuate, în concordanță cu prevederile reglementărilor specific, fiind responsabil de calitatea acestora;
Asigură mentinerea in stare de functionare a mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor (a instalatiilor de detectare, semnalizare, avertizare/alarmare, limitare și stingere a incendiilor);
Execută repunerea operativă în stare de intervenţie, la întreaga capacitate proiectată/aprobată a mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor și de protecție civilă utilizate la gestionarea situațiilor de urgență; remediază pe loc defecţiunile ce pot apărea în funcționarea corespunzătoare a acestora, iar în cazul în care nu poate realiza acest lucru, înștiințează în timp oportun pe șeful serviciului prin șeful formației de intervenție despre problemele constatate.
Calificări
Studii medii
Certificat de absolvire a cursului "Servant pompier”;
Experinta in domeniu: vechimea de cel putin 1 an in meseria de Servant Pompier reprezinta un avantaj;
Bune abilitati de lucru in echipa;
Spirit de observatie si viteza de reactie;
Buna capacitate de orientare in spatiu;
Seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol;
Integritate profesionala.
Informații suplimentare
Orasul de lucru este : Jilava, Ilfov, Romania
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă