
Specialist facturare si gestiune
Suntem in cautarea unui specialist facturare si gestiune dedicat si organizat care sa se alature echipei noastre!
? Ce ne dorim din partea candidatului ideal?
- Studii: Studii medii/ superioare (avantaj profil economic);
- Cunostinte IT:
- Cunostinte operare MS Office (Excel, Word) – nivel mediu/avansat;
- Obligatoriu: Experienta de lucru cu un sistem de gestiune/ERP (ex: SAGA, SAP, Oracle, Wizcount etc. ) ;
- Aptitudini:
- Gandire analitica, rigurozitate si atentie sporita la detalii;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Capacitatea de a gestiona eficient termenele limita si volumul de documente.
? Descrierea jobului (Responsabilitati principale)
Rolul tau va include:
- Emiterea si inregistrarea facturilor fiscale (vanzare/proforma), avizelor de expeditie si a altor documente primare;
- Verificarea si procesarea comenzilor primite, asigurand corectitudinea datelor de facturare;
- Gestiune: Urmarirea si actualizarea soldurilor de stocuri si efectuarea de miscari de stoc (intrari, iesiri, transferuri);
- Reconciliere: Verificarea concordantei intre documentele de gestiune (NIR-uri, bonuri de consum, procese verbale) si inregistrarile din sistem;
- Arhivare: Organizarea si arhivarea corecta a documentelor financiar-contabile (facturi, avize etc. ) ;
- Colaborarea stransa cu departamentele de Vanzari, Logistica si Contabilitate.
? Beneficii:
- Salariu atractiv si negociabil, in functie de experienta;
- Tichete de masa;
- Un mediu de lucru profesionist si dinamic.
? Aplica acum!
Daca esti persoana pe care o cautam, te invitam sa ne trimiti un CV.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Primosal Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaSalariul oferit:
4500-5000 leiAdăugat: 19. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!