
Specialist Help-Desk
Responsabilitati:
- Prelucrarea incidentelor de la clienti pe baza de tichete;
- Diagnosticarea, monitorizarea si incadrarea tichetelor;
- Prediagnosticarea defectiunilor software/hardware primite;
- Rezolvarea tichetelor deja diagnosticate, in mod remote sau telefonic, pe baza documentatiei;
- Incadrarea in SLA a tichetelor;
- Acordarea de suport tehnic remote la interventii on site, implementare si update-uri;
- Utilizarea si intretinerea documentatiei tehnice necesare;
Cerinte:
- Experienta anterioara intr-un departament de suport tehnic;
- Reprezinta un avantaj cunoasterea proceselor specifice suportului IT (incident management si problem management);
- Calificare tehnica: Windows si/sau Linux - reprezinta un avantaj;
- Cunostinte echipamente hardware (PC, imprimante, etc. ) - reprezinta un avantaj
- Orientare spre client;
- Cunostinte medii de limba engleza;
Program de lucru:
Programul de lucru este de 8 ore/zi, program full-time, cu o ora pauza de masa.
- Tura 1 - 06: 30-15: 30 (luni-vineri)
- Tura 2 –15: 00-24: 00 (luni-vineri)
- Tura 1 weekend – 06: 30-15: 30 (sambata, duminica)
- Tura 2 weekend – 14: 00-23: 00 (sambata, duminica)
- Tura 3 – 22: 00-07: 00, cinci ture consecutive lucrate, urmate de minim o zi libera.
Beneficii:
- Tichete de masa sub forma de card electronic;
- Asigurare medicala privata;
- Abonament 7 card
- Decontare transport - mijloace de transport in comun
- Posibilitati de avansare;
- Zona de lucru: cartier Baneasa, Sector 1
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Romanian Business Consult Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 5. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!