Specialist HR (Admin & Payroll) - on site
Responsabilitati: Administrare Personal: Intocmeste si actualizeaza documentatia specifica proceselor de gestionare a raporturilor de munca dpdv al documentatiei interne si externe pentru angajatii companiei: contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii de orice fel, fise de post, etc; Gestioneaza documentatia specifica la angajarea/plecarea angajatilor din companie (evidenta/formulare perioada de proba, nota lichidare etc); Gestioneaza dosarele de personal pentru salariații companiei, conform prevederilor legale si procedurilor interne; Centralizeaza si gestioneaza situatiile privind concediul de odihna (programare anuala/CO efectuat lunar), evenimente deosebite efectuate de angajati sau a oricaror altor documente aferente activitatii salariatilor; Ofera suport pentru documentatia referitoare la angajatii detasati/ imigrarea muncitorilor straini; Este responsabila de mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii medicale si servicii de protectia muncii; Elibereaza documente pentru sau solicitate de catre angajati (adeverinte, fluturasi salariu etc.
Salarizare: Verifică corectitudinea datelor introduse în foile de pontaj lunare ale angajaților; Gestionează și participă la procesul de calcul al salariilor lunare conform foilor de pontaj, efectuând calculul în aplicația de salarizare existentă; Pregătește foile de pontaj lunare și statul de plată și transmite informațiile necesare către părțile interesate (departamentul financiar, controlling); Efectuează la timp toate plățile salariale către angajați (drepturi salariale, prime acordate cu ocazia sărbătorilor legale, etc. ); Pregătește și furnizează documentația reglementată legal către autoritățile competente (dosar de recuperare a sumei de la FNUASS, rapoarte statistice, adrese de poprire, etc. ); Contribuie la elaborarea bugetului de salarii pentru cheltuielile cu personalul pentru toate funcțiile din companie; Contribuie la pregătirea rapoartelor solicitate, specifice activității de salarizare.
Cerinte: Studii superioare; Experienta de cel putin 3 ani in domeniul resurselor umane (administrare personal & salarizare); Cunostinte specifice despre legislatia muncii precum si politici si procese în domeniul resurselor umane; Experienta solida de lucru cu sisteme de management al capitalului uman; Experienta in domeniul proceselor de imigrare muncitori straini / detasarilor transnationale – reprezinta un avantaj; Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii; Abilitatea de a lucra
- departamental; Abilitati de imbunatatire a proceselor si de managementul proiectelor.
Powered by Jazz
HR
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: E-INFRA Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 13. 5. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!