
Specialist In Domeniul Calitatii
Informatii generale:
Domeniu de activitate: Producție / Logistică
Tip norma: cu normă întreagă
Tip contract: cu durată nedeterminată
Modalitate selectie: Interviu
Responsabilitati:
- Reprezinta vocea clientului in cadrul organizatiei.
- Gestioneaza reclamatiile si solicitarile de calitate venite de la client.
- Coordoneaza analizele de calitate pe reclamatiile de client si implementarea actiunilor corective si preventive.
- Monitorizeaza indicatorii de calitate specifici clientului.
- Pregateste si participa la audituri si vizite client.
- Asigura comunicarea eficienta intre client si echipele interne.
- Urmareste implementarea cerintelor clientului in procesele interne.
Cerinte:
- Nivel educatie: Universitar - ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR
- Experienta: Avansat - între 5 și 7 ani
- Permis de conducere: B
- Competențe lingvistice: Engleză - C1 (Avansat), Franceză - B2 (Intermediar superior)
Beneficii:
- Transport
- Bonuri de masă
- Servicii medicale
- Altele
Locatie:
Regim de munca: sediu
Localitate: Sibiu
Adresa: Str. SALZBURG, nr. 6
Cine suntem noi?
Definim mișcarea
Timp de peste 100 de ani, NTN a ajutat lumea să se miște și să evolueze.
O prezență puternică în mai multe sectoare (industrie, aerospațial, auto). Am fost nevoiți să ne adaptăm în mod constant pentru a răspunde așteptărilor clienților noștri și pentru a ne asigura că aceștia beneficiază de cele mai bune inovații tehnice. De aceea, la NTN, inovația se află în centrul preocupărilor noastre.
Astăzi, mai mult ca oricând, suntem convinși că rolul nostru este acela de a fi un agent al schimbării.
Este de datoria noastră să ne însoțim partenerii spre un viitor mai fluid, mai mobil și mai armonios, bazat pe o utilizare mai eficientă a energiei. NTN în Europa este mândră să fie în slujba mișcării.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: NTN Localiția: Sibiu
Sibiu, RomaniaAdăugat: 3. 12. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!