Specialist Marketing - Parteneriate
Sumar Rol - Responsabilitati si Cerinte
Candidatul ideal:
- Studii universitare de profil sau domenii conexe;
- Minim 1-2 ani de experienţă globală în marketing sau servicii clienti;
- Intelegere solida a mediului digital
- Abilitate de redactare rapoarte şi analize cu aspect/ conţinut profesionist;
- Abordare detaliată şi analitică pentru cercetarea şi analiza oportunităţilor pentru realizarea obiectivelor companiei;
- Excelente abilităţi de organizare, gestionare a timpului;
- Aptitudini de comunicare şi
- relaţionare la toate nivelurile organizaţiei; abilitatea de a colabora eficient cu parteneri externi; - Gândire creativă;
- Foarte bune abilităţi de operare pe calculator (MSOffice, aplicaţii specifice);
- Cunoştinţe despre piaţa şi produsele de asigurări – constituie avantaj;
Misiune Pozitie
- Monitorizeaza si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii Groupama care intra in scopul Departamentului; participa activ la identificarea si implementarea unor masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor Groupama prin intermediul partenerilor Groupama; mentine o buna relatie cu partenerii
- o comunicare constanta si proactiva; - Propune şi asigură implementarea planurilor de măsuri pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor, integrand toate sursele disponibile ale vocii clientilor, inclusiv din sondaje si reclamatii;
- Participa la elaborarea si implementarea studiilor de cercetare de piata si analize legate de mediul intern şi extern, comportamentul clienţilor, vocea clientilor, nevoile clienţilor, profilul de piaţă şi activităţiile concurenţei.
Sarcini si Responsabilitati
Profesionale:
- Intocmeste rapoarte de monitorizare si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii Groupama care intra in scopul Departamentului;
- Participa la identificarea si urmareste implementarea unor masuri pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor Groupama prin intermediul partenerilor Groupama care intra in scopul Departamentului (ex. concepe materiale de informare si livreaza
- uri dedicate in vederea optimizarii serviciilor oferite clientilor); - Dezvoltă, întreţine şi actualizează baza de date privind piaţa (conţinând informaţii privind mărimea pieţei, concurenţa şi cotele de piaţă; abordările folosite de concurenţă în vânzare; date privind clienţii; proiectele legale şi oportunităţile viitoare; schimbările, tendinţele de piaţă şi modelele de afaceri; planurile concurenţei de dezvoltare produse; preţurile şi structura preţurilor ș. a. );
- Participa la colectarea de informatii necesare pentru realizarea de analize si rapoarte specifice; realizeaza
- uri pentru colectarea informatiilor, chestionare si rapoarte aferente sondajelor; - Efectuaza analize privind competitivitatea produselor; identifica schimbările apărute în piaţă;
- Efectuaza analize sectoriale şi concurenţiale pe piaţă şi poate face sugestii legate de posibile oportunităţi şi ameninţări;
- Colaborează cu echipele tehnice în analiza produselor oferite de companie din perspectiva clienţilor;
- Realizeaza prezentări ale analizelor si/sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point, etc);
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
- Sa urmeze programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S. A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
- Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Groupama Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 9. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!