
Specialist marketing
Cerinte:
- Cunostinte la nivel mediu/avansat de marketing online si offline;
- Experienta in elaborarea, implementarea si coordonarea campaniilor de marketing;
- Abilitati de planificare, organizare si atentie la detalii;
- Cunosterea mediului de promovare online (Social Media, Blogging, Google Adwords, Google Analytics etc. ) si promovare offline;
- Deschidere catre permanenta informare cu privire la instrumentele recent aparute in vederea optimizarii SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), Social Media precum si catre alte unelte de promovare;
- Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detaliii, initiativa si orientare catre rezultate;
- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
- Constituie avantaj experienta in elaborarea campaniilor comerciale, oferte promotionale adresate consumatorilor;
- Constituie avantaj, cunostinte de baza in vederea analizarii datelor companiei privitoare la intelegerea comportamentului consumatorului;
- Constituie avantaj experienta in elaborarea de ambalaje/etichete de produse;
- Constituie avantaj experienta in eCommerce – Prestashop
- Constituie avantaj cunoasterea programelor de editare grafica Adobe Photoshop/Illustrator
- Bune abilitati de comunicare verbala si in scris, capacitate de munca independenta;
- Constituie avantaj - absolvent universitar– studii economice/ marketing/ comunicare;
Descrierea jobului:
- Full time
- Contract de munca pe perioada nedeterminata
- Salariu motivant
Descrierea postului:
- Dezvoltarea si gestionarea continutului pentru website-ul companiei, retelele sociale, newslettere si alte materiale de marketing, asigurandu-se ca mesajul este consistent si captivant;
- Monitorizarea si evaluarea performantei campaniilor de marketing utilizand instrumente de analiza, oferind rapoarte detaliate si recomandari pentru optimizare.
- Propune si participa la elaborarea si implementarea planului de Marketing, a planului de activitati promotionale si de promovare, in ︈functie de obiectivele companiei;
- Propune, coordoneaza si implementeaza strategii de comunicare pentru diversele platforme de social media (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, etc. ) pentru a sustine obiectivele de business;
- Monitorizeaza mesajele/ review-urile clientilor plasate pe diferite platforme (site, Facebook, Google, etc. ) ;
- Defineste si monitorizeaza indicatorii de performanta (KPIs) ai campaniilor de marketing digital;
- Contribuie la dezvoltarea si optimizarea portofoliului de produse, prin elaborarea etichetelor produselor noi si prin actualizarea etichetelor produselor din gamele companiei
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Spinex Farm Localiția: Oradea
Oradea, RomaniaAdăugat: 10. 7. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!