
Specialist Resurse Umane
Informatii generale:
Domeniu de activitate: Resurse umane
Tip norma: cu normă întreagă
Tip contract: cu durată nedeterminată
Modalitate selectie: Interviu
Responsabilitati:
- Gestionarea activităților administrative, precum întocmirea documentelor sau actualizarea dosarelor de personal.
- Verificarea și asigurarea conformității cu legislația muncii în activitățile zilnice.
- Gestionarea procesului de medicina muncii.
- Pregătirea si depunerea Revisalului in conformitate cu termenele legale.
- Înregistrarea/depunerea documentelor la instituțiile competente.
Cerinte:
- Nivel educatie: Universitar - ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR
- Experienta: Experiență medie - între 3 și 5 ani
- Competențe lingvistice: Engleză - B1 (Intermediar)
Locatie:
Regim de munca: hibrid - sediu + la domiciliu
Localitate: Bucuresti Sectorul 1
Adresa: Calea Victoriei, nr. 145
Povestea noastră
Accace a fost infiintata in 2006 ca o firma locala de contabilitate, cu 34 de angajati. Inca de la inceput, am observat nevoia clientilor nostri de a avea toate procesele interne gestionate de un singur furnizor, nevoie care ne-a modelat, de altfel, urmatorii pasi si focusul companiei.
Dupa 18 ani pe piata, Accace s-a dezvoltat intr-un furnizor proactiv de servicii complete de consultanta si externalizare, care face conexiunea intre nevoi si solutii, combinand tehnologii inteligente cu o abordare integrata a business-ului fiecarui client, cu peste 7. 000 de specialisti si peste 80. 000 de clienti la nivel international.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii. Ghidati de valorile noastre puternice precum excelenta, cooperarea, flexibilitatea, pasiunea, increderea si implicarea, atingem succesul prin indeplinirea unor obiective care implica mai mult decat realizarile financiare.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Accace Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 14. 10. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!