Specialist Senior Marketing - Cercetare si Analiza de Piata
Sumar Rol - Responsabilitati si Cerinte
- Studii universitare de profil sau domenii conexe;
- Minim 1-2 ani de experienţă globală în marketing sau servicii clienti;
- Abilitate de redactare rapoarte şi analize cu aspect / conţinut profesionist; extragerea din rapoartele întocmite a concluziilor relevante și a recomandărilor în linie cu obiectivele companiei;
- Abordare detaliată şi analitică pentru cercetarea şi analiza oportunităţilor pentru realizarea obiectivelor companiei;
- Excelente abilităţi de organizare, gestionare a timpului;
- Aptitudini de comunicare şi
- relaţionare la toate nivelurile organizaţiei; abilitatea de a colabora eficient cu parteneri externi; - Gândire creativă;
- Foarte bune abilităţi de operare pe calculator (MSOffice, aplicaţii specifice);
- Cunoştinţe despre piaţa şi produsele de asigurări – constituie avantaj
Sarcini si Responsabilitati
Profesionale
- Dezvoltă, întreţine şi actualizează baza de date privind piaţa asigurarilor (conţinând informaţii privind mărimea pieţei, concurenţa şi cotele de piaţă; abordările folosite de concurenţă în vânzare; datele privind clienţii; proiectele legale şi oportunităţile viitoare; schimbările şi tendinţele de piaţă şi modelele de afaceri; planurile concurenţei de dezvoltare produse; preţurile şi structura preţurilor);
- Elaboreaza studii interne legate de portofoliul de asigurari al companiei şi contribuie la evaluarea si definirea profilului clientului general şi pe segment.
- Contribuie la planurile de măsuri în vederea creșterii satisfacției clienților în raport cu Groupama, pentru achiziţia şi retenţia clienţilor, precum și pentru scăderea numărului de sesizări din partea clienților.
- Participa la colectarea de informatii necesare pentru realizarea de analize si rapoarte specifice; realizeaza
- uri pentru colectarea informatiilor sau chestionare si rapoarte pentru sondaje; - Participa la centralizarea si analiza datelor necesare la elaborarea previziunilor pe termen mediu şi lung (PSO)
- Efectuaza analize privind competitivitatea produselor; participa la identificarea schimbărilor apărute în piaţă. Efectuaza analize sectoriale şi concurenţiale pe piaţă şi poate face sugestii legate de posibile oportunităţi şi ameninţări;
- Participa la elaborarea analizei poziţionării produselor companiei pe arii geografice si a planurilor de acţiune comercială globale şi specifice (pe tip de produs, aria geografică, etc. );
- Colaborează cu echipele tehnice în analiza produselor oferite de companie din perspectiva clienţilor;
- Realizeaza prezentări ale concluziilor analizelor sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point etc);
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
- Sa urmeze programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S. A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
- Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Groupama Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 25. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!