Stagiar (Achizitii)
Misiune Pozitie
Participă la derularea activităților din cadrul Departamentului Achiziții, sprijinind echipa în desfășurarea proceselor specifice de achiziție, management al furnizorilor și administrare a contractelor, cu scopul de a înțelege și aplica practic procedurile departamentale și de a contribui la eficientizarea activităților desfășurate.
Sarcini si Responsabilitati
Profesionale:
Gestionează încărcarea contractelor în aplicația de management a contractelor și înregistrarea furnizorilor în platformele aferente.
Menține, structurează și întreține baza de date cu furnizori și contracte, utilizând funcționalități avansate de Excel (grafice, dashboard, alerte de reînnoire).
Creează și structurează șabloane (template-uri) pentru procesele de evaluare anuală, control cards și alte documente de lucru.
Contribuie la designul vizual și funcțional al
- urilor și la crearea
-
- urilor și prototipurilor pentru monitorizarea indicatorilor de performanță (UX/UI).
Participă la sesiuni demonstrative (POC) cu furnizorii și documentează aspectele tehnice discutate.
Participă la negocieri minore cu furnizorii, sub supervizarea unui specialist în achiziții.
Realizează analize comparative / benchmarking între furnizori, servicii și produse, contribuind la rapoartele lunare ale departamentului.
Participă la procesul de validare a beneficiarului real.
Sprijină activitățile de cercetare și analiză de piață pentru soluții S2C, cu accent pe funcționalități bazate pe Inteligență Artificială (AI) și Machine Learning (ML).
Pregătește materiale de comparație, prezentări și documentații de proiect (business case) pentru susținerea inițiativelor departamentului.
Creează fluxuri vizuale și alte materiale de comunicare (planuri de achiziții anuale, alerte expirare contracte etc. ).
Participă și sprijină procesul de evaluare anuală a furnizorilor, contribuind la planificarea și raportarea performanțelor acestora.
Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
Urmeaza programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S. A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
Educatie - Nivel si Specializare
Experienta Relevanta
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Groupama Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 25. 11. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!