Store Manager IQOS - Bucuresti
Ce căutăm la tine?
- Experiență anterioară de minim 1 an în management de magazin sau într-un rol similar.
 - Abilități excelente de leadership și comunicare, cu un focus puternic pe inspirația echipei pentru a crea o experiență de neegalat pentru clienți.
 - Empatie și orientare către client, cu o înțelegere profundă a ceea ce înseamnă un serviciu premium.
 - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii rapide și eficiente.
 - O gândire creativă și analitică pentru a dezvolta noi modalități de îmbunătățire a experienței clienților.
 - Planificare și organziare - Abilitatea de a planifica resursele locației și gestionarea eficienta a timpului pentru a asigura o funcționare optima a locației.
 - Fluent în limba engleză.
 - Conștiinciozitate: atenție la detalii și respectarea standardelor.
 - Analiză și rezolvarea problemelor: abordare logică și proactivă.
 - Asumarea responsabilității: luarea deciziilor și asumarea rezultatelor.
 - Adaptabilitate și flexibilitate: răspuns rapid la schimbări și provocări.
 - Capacitate dovedită de a se adapta provocărilor menținând calmul într-un mediu de retail dinamic.
 
Dezvoltarea echipei magazinului:
- Conduce și gestionează procesul de recrutare pentru toate pozițiile din echipa magazinului.
 - Coordonează și administrează procesele de gestionare a talentelor, dezvoltării și performanței în cadrul echipei magazinului.
 - Organizează întâlniri individuale lunare cu membrii echipei sale.
 - Programează și implementează sesiuni de formare și dezvoltare pentru echipa magazinului.
 
Gestionarea activităților IQOS Brand Retail Advisor, asigurarea instruirii și evaluarea performanței acestora:
- Distribuie și planifică activitățile IQOS Brand Retail Advisor prin planuri lunare.
 - Gestionează programul de lucru și orele echipei.
 - Conduce întâlniri zilnice pentru distribuirea rolurilor (ex. casierie), atribuirea zonelor din magazin fiecărui angajat și stabilirea priorităților zilnice.
 - Monitorizează rotația săptămânală a activităților IQOS Brand Retail Advisor.
 - Supraveghează toate activitățile IQOS Brand Retail Advisor pentru a identifica zonele de îmbunătățire și pentru a se asigura că toți membrii echipei sunt activi.
 - Se asigură că toate activitățile de vânzare respectă codul de practică PMI NCA și cerințele locale de reglementare.
 - Oferă feedback regulat, coaching la locul de muncă și feedback constructiv în cadrul întâlnirilor individuale.
 - Demonstrează prin exemplu comportamente legate de serviciul pentru consumatori și
- vânzare, interacționând direct cu consumatorii. - Creează scenarii de rol (roleplay) în cadrul întâlnirilor zilnice și individuale pentru instruirea IQOS Sales Experts în domeniile vânzărilor și/sau serviciilor pentru consumatori ce necesită îmbunătățiri.
 - Rapoartează săptămânal și lunar NPS-ul magazinului.
 - Evaluează performanța echipei sale prin KPI-uri.
 
Monitorizarea inventarului, a stocurilor, a standardelor de execuție în magazin și a întreținerii echipamentelor:
- Împarte sarcinile de deschidere/închidere a magazinului.
 - Organizează stocul magazinului și îl verifică în mod regulat.
 - Verifică expunerea produselor în magazin conform standardelor.
 - Verifică calitatea mărfurilor livrate și, în cazul dispozitivelor defecte, le returnează la locația corespunzătoare.
 - Verifică zilnic curățenia magazinului și contribuie activ pentru a oferi un exemplu echipei.
 
Ce îți oferim?
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu care prioritizează inovația și satisfacția clientului.
 - Un pachet salarial atractiv și bonusuri bazate pe rezultate.
 - Traininguri personalizate pentru dezvoltarea abilităților de leadership și customer experience.
 - Șansa de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes și de a avea un impact real asupra satisfacției clienților.
 - Oportunități de creștere profesională și personală într-un mediu dinamic.
 
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: INTERBRANDS ORBICO Localiția: Bucureşti 
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 30. 10. 2025 
Postul de muncă activ 
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!