
Suport ofertare - back office
Cerinte:
- specializare tehnică, Licență în Inginerie Electrica, Energetica, Electrotehnica constiutuie un avantaj
- ințelegere profundă a normelor tehnice, reglementărilor și tehnologiilor specifice instalatiilor electrice
- competențe solide în utilizarea programelor esențiale, cum ar fi AutoCad, Excel pentru calculul costurilor și alte software-uri de baze de date sau de ofertare
- capacitatea de a explica complexitatea tehnică a ofertelor într-un mod accesibil și de a colabora eficient cu diverse departamente (aprovizionare, comercial, marketing etc. ).
- cunostinte in domeniul instalatiilor electrice si automatizarilor industriale
- abilitati comerciale si de comunicare
- aptitudini de a negocia termeni și condiții cu clienții, furnizorii și alte părți implicate în proiect
- persoana organizata, proactiva
- autonomie si spirit de echipa;
- corectitudine și diplomație
Responsabilitati:
- intocmeste oferte tehnico-comerciale in baza cererilor de oferte inregistrate de companie
- cauta solutii optime in cadrul proiectelor de instalatii electrice/ automatizari in care este implicat
- este suport tehnic in activitatea comerciala desfasurata de inginerii de vanzari
- prezinta si promoveaza pe piata produsele comercializate de companie (echipamente electrice)
- participa activ la programele de scolarizare organizate de catre companie in parteneriat cu producatorii
Se ofera:
- pachet salarial atractiv
- bonus in functie de performanta
- un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie internationala, leaderul mondial din domeniu.
- siguranta locului de munca
Descrierea companiei
Sonepar, companie internationala, leaderul mondial din domeniu.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Sonepar Localiția: Braşov
Braşov, RomaniaAdăugat: 8. 10. 2025
Postul de muncă activ
7 persoane au vizionat această ofertă de muncă.