Technical Customer Support - English
Salutare și bine ai venit la o oportunitate extraordinară de a face parte din echipa noastră de suport tehnic!
Introduction
Dacă
- ai întrebat vreodată cum e să îmbini cunoștințele tehnice cu pasiunea pentru a ajuta oameni, ei bine, acesta este locul perfect pentru tine. În fiecare zi vei interacționa cu clienții noștri,
- le soluții rapide și eficiente pentru problemele tehnice pe care le întâmpină. Te vei ocupa de investigații detaliate, vei oferi sfaturi și vei asigura o experiență de suport de cinci stele. Responsabilitățile includ gestionarea solicitărilor prin telefon,
- mail sau chat și colaborarea strânsă cu alte echipe pentru a rezolva provocările clienților.
Requirements
- - level="1">
Orientat către client;
- - level="1">
Abilități de rezolvare a problemelor;
- - level="1">
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
- - level="1">
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
- - level="1">
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și i
OS; - - level="1">
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
- - level="1">
Competență în limba engleză (obligatoriu);
- - level="1">
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Information
Descrierea postului
- - level="1">
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
- - level="1">
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau
- mail); - - level="1">
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
- - level="1">
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
- - level="1">
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
- - level="1">
Distracție și echipă profesională;
- - level="1">
Angajare cu normă întreagă;
- - level="1">
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
- - level="1">
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
- - level="1">
Concediu plătit;
- - level="1">
Mediul echipei
- corporative; - - level="1">
Activități și team
- uri; - - level="1">
Ofertă salarială personalizată;
- - level="1">
Tichete de masă;
- - level="1">
Asigurare medicală în cadrul Medi
Cover.
Organisation/Department
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
- - level="1">
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor
- uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator; - - level="1">
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/i
OS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Job description
Detalii despre activitate
Activitatea presupune oferirea suportului clienților în momentul în care aplicația companiei pe care aceștia o folosesc nu funcționează. Aplicația:
- - level="1">
Funcționează ca un filtru de Internet, ce nu permite accesarea anumitor
- uri, blocare ads, în funcție de preferințele fiecărui utilizator; - - level="1">
Această aplicație se utilizează pe telefon, astfel sunt necesar cunoștințe de operare Android/i
OS, dar și cunoștințe tehnice de software (instalare Windows).
Candidat ideal
- - level="1">
Orientat către client;
- - level="1">
Abilități de rezolvare a problemelor;
- - level="1">
Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan;
- - level="1">
Înțelege conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații bazate pe web / mobil;
- - level="1">
Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și i
OS; - - level="1">
Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare);
- - level="1">
Competență în limba engleză (obligatoriu);
- - level="1">
Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat).
Descrierea postului
- - level="1">
Flexibilitate de lucru între orele 16:00 și 07:00 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv duminica și sărbătorile (angajatul își poate alege o singură tură);
- - level="1">
Sprijiniți-ne clienții ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau
- mail); - - level="1">
Oferiți soluții la problemele lor tehnice / de facturare;
- - level="1">
Ajutați utilizatorii noi și existenți să aibă o experiență extraordinară folosind produsul nostru;
- - level="1">
Fiți vocea clienților noștri pe plan intern: asigurați-vă că problemele și solicitările de top din fiecare săptămână sunt ascultate de către echipa de dezvoltare / management.
Aspecte financiare & beneficii
- - level="1">
Distracție și echipă profesională;
- - level="1">
Angajare cu normă întreagă;
- - level="1">
Oportunități pentru creștere și dezvoltare;
- - level="1">
Salarii fix și oportunități pentru bonusuri;
- - level="1">
Concediu plătit;
- - level="1">
Mediul echipei
- corporative; - - level="1">
Activități și team
- uri; - - level="1">
Ofertă salarială personalizată;
- - level="1">
Tichete de masă;
- - level="1">
Asigurare medicală în cadrul Medi
Cover.
Locație: București, zona Plaza România, Metrou Lujerului, lucru de la birou :)
Așteptăm aplicația ta pe adresa de
- mail: oana. stoian@randstad. ro
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Randstad Romania Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 14. 6. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!