Technical Support
What to expect:
Problem Solving and Information Provision
Escalation Procedures
Defect Cluster Allocation
Support Areas
Timely Resolution
Online System TSARA Handling
Timely Response
Collaboration with Suppliers
Effective Communication
Documentation Best Practices
Continuous Improvement
Reporting Tasks and Analytics
Dealer Visits and Onsite Consultancy
Structured Reporting to Headquarters
Linking Solved Cases to Existing Items (Case Family)Technical Understanding and BMW Workshop Experience
Language and Communication Skills
Ramp-Up and Training Phase
What you bring along:
What we offer:
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă