Manager clientela si operatiuni- Agentia Odorheiu SecuiescFixed term contractOdorheiu Secuiesc, Romania
Société Générale Assurances
Agent de production en PIC (H/F)
Formaposte
Specialist echipa mobila - Agentia ContinentalPermanent contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Agent Vânzări Clienți Rezidențiali
E.ON Energie Romania
Manager Clientela Affluent - Agentia ContinentalPermanent contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Transcon Agent (Road-Freight Agent)
Expeditors
Global Forwarding Agent
C.H. Robinson
Ocean Agent (FCL & LCL)
Expeditors
Administrator operatiuni curente-Agentia TRACTORULFixed term contractBrasov, Romania
Société Générale Assurances
Romanian speaking Call Agent based in Romania (Remote Workers for Evening / SaturdayShifts)
Global Data Collection Company
Junior Claims Quality Agent
AUTO1 Group
IT Service Desk Agent
Ayvens
Administrator operatiuni curente - Agentia ContinentalFixed term contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Administrator operatiuni curente-Agentia REGHINFixed term contractReghin, Romania
Société Générale Assurances
Manager Clientela Mass Market - Agentia ContinentalPermanent contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Export Documentation Agent Junior Associate
dbschenker
Locuri de muncă: Agent rezervări - Întrebări frecvente
👉 Câte oferte de muncă există pentru profesia Agent rezervări?
Pentru profesia "Agent rezervări" puteți găsi în prezent 108 de oferte de muncă pe portalul de locuri de muncă Lucrezi.ro.
👉 Care este fișa postului pentru profesia Agent rezervări?
Un agent de rezervări este responsabil pentru a ajuta clienții să rezerve și să gestioneze rezervările lor pentru cazare, transport și alte servicii. Ei lucrează cu clienții pentru a determina nevoile lor, oferindu-le informații despre produsele și serviciile disponibile. Ei folosesc sisteme de rezervare pentru a face rezervări și să se asigure că clienții primesc serviciile pe care le-au solicitat. Agentul de rezervări trebuie să fie amabil și să ofere un serviciu bun clienților. Ei trebuie să fie capabili să rezolve problemele clienților și să ofere soluții prompte și eficiente.