Agent Vanzari
Adecco
Junior Claims Quality Agent
AUTO1 Group
IT Service Desk Agent
Ayvens
Senior IT Service Desk Agent with French
dbschenker
Junior Claims Quality Agent
AUTO1 Global Services SE & Co. KG
English speaking Call Agent based in Romania ( Remote Workers for Afternoon / Evening / Night Shifts)
Global Data Collection Company
IT Service Desk Agent (with German) (2years contract)
DRÄXLMAIER Group
Administrator operatiuni curente - Agentia ContinentalFixed term contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Administrator operatiuni curente-Agentia REGHINFixed term contractReghin, Romania
Société Générale Assurances
Manager Clientela Mass Market - Agentia ContinentalPermanent contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Agent Call Center
JYSK
Export Documentation Agent Junior Associate
dbschenker
French speaking Reactivation Sales Agent
Enteractive
Manager clientela si operatiuni- Agentia FlorilorFixed term contractBrasov, Romania
Société Générale Assurances
Administrator operatiuni curente - Grup 31 - Agentia Centru CivicPermanent contractBraila, Romania
Société Générale Assurances
Administrator operatiuni curente-Agentia Odorheiu SecuiescFixed term contractOdorheiu Secuiesc, Romania
Société Générale Assurances
Export Documentation Agent Junior Associate
DB Schenker GBS Bucharest
Senior IT Service Desk Agent with French
Schenker Logistics Romania S.A.
Locuri de muncă: Agent asigurări - Întrebări frecvente
👉 Câte oferte de muncă există pentru profesia Agent asigurări?
Pentru profesia "Agent asigurări" puteți găsi în prezent 101 de oferte de muncă pe portalul de locuri de muncă Lucrezi.ro.
👉 Care este fișa postului pentru profesia Agent asigurări?
Agentul de asigurări este responsabil pentru oferirea de asigurări persoanelor și companiilor, precum și pentru gestionarea acestora. Acesta oferă consiliere și informații despre produsele de asigurare și riscuri, ajutând clienții să ia decizii informate. Agentul de asigurări trebuie să înțeleagă produsele și serviciile oferite și să fie capabil să ofere clienților soluții și sfaturi adecvate. Acesta trebuie să aibă abilități de comunicare și de negociere, precum și cunoștințe de bază de contabilitate și management financiar.