Administrator operatiuni curente-Agentia TRACTORULFixed term contractBrasov, Romania
Société Générale Assurances
Romanian speaking Call Agent based in Romania (Remote Workers for Evening / SaturdayShifts)
Global Data Collection Company
Agent Vanzari
Adecco
Junior Claims Quality Agent
AUTO1 Group
IT Service Desk Agent
Ayvens
Senior IT Service Desk Agent with French
dbschenker
Junior Claims Quality Agent
AUTO1 Global Services SE & Co. KG
English speaking Call Agent based in Romania ( Remote Workers for Afternoon / Evening / Night Shifts)
Global Data Collection Company
IT Service Desk Agent (with German) (2years contract)
DRÄXLMAIER Group
Administrator operatiuni curente - Agentia ContinentalFixed term contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Administrator operatiuni curente-Agentia REGHINFixed term contractReghin, Romania
Société Générale Assurances
Manager Clientela Mass Market - Agentia ContinentalPermanent contractTimisoara, Romania
Société Générale Assurances
Agent Call Center
JYSK
French speaking Reactivation Sales Agent
Enteractive
Export Documentation Agent Junior Associate
dbschenker
Manager clientela si operatiuni- Agentia FlorilorFixed term contractBrasov, Romania
Société Générale Assurances
Administrator operatiuni curente-Agentia Odorheiu SecuiescFixed term contractOdorheiu Secuiesc, Romania
Société Générale Assurances
Locuri de muncă: Agent ticketing - Întrebări frecvente
👉 Câte oferte de muncă există pentru profesia Agent ticketing?
Pentru profesia "Agent ticketing" puteți găsi în prezent 99 de oferte de muncă pe portalul de locuri de muncă Lucrezi.ro.
👉 Care este fișa postului pentru profesia Agent ticketing?
Agentul de ticketing este responsabil pentru furnizarea de servicii de ticketing clienților prin intermediul sistemelor de rezervare și a altor aplicații de ticketing. Acest post implică procesarea comenzilor de bilete, verificarea disponibilității și a prețurilor, oferirea informațiilor despre serviciile de transport, rezolvarea problemelor și a reclamațiilor clienților și oferirea asistenței la rezervare și la alte servicii. De asemenea, agentul de ticketing trebuie să monitorizeze în mod regulat prețurile biletelor și să actualizeze bazele de date cu informații despre tarife și servicii.