Facilities Assistant
Job Details
Facilities AssistantJob Description Job Requirements • Good communication skills Romanian and English, both verbal and written.
• Strong organizational abilities with keen attention to detail.
• Proficiency in MS Office suite (Word, Excel, Outlook).
• Previous experience in reception or administrative roles preferred.
• Ability to multitask and prioritize tasks effectively.
• Customer-oriented approach with a friendly and professional demeanor.
• Availability for a full onsite role.
What we offer:
You will find here not only a challenging and interesting workplace, but also a rewarding work experience, with competitive compensation and benefit packages:
• Soft skills and technical training for current and emerging products and technologies;
• Career development: opportunity to grow within the team.
• Special referral bonuses for recommending your friends.
• Private Medical subscription.
• #LI-ONSITE
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă