
HR and Payroll Specialist
„Cei mai buni specialiști din domeniul resurselor umane se află chiar în echipa noastră! Vei vedea că sunt veseli, isteți și au întotdeauna la îndemână cele mai bune soluții pentru clientul nostru. Dacă vrei să îi cunoști și să li te alături, nu mai sta pe gânduri și trimite-ne CV-ul tău! ”
Ce implică poziția ta:
- Oferirea de răspunsuri clare și prompte angajaților clientului la diverse întrebări legate de salarizare, beneficii și alte aspecte conexe, utilizând sistemul de ticketing al companiei.
- Explicarea fluturașilor de salariu angajaților clientului și clarificarea tuturor detaliilor referitoare la deduceri, beneficii sau alte componente salariale.
- Participarea la activități generale legate de salarizare, cum ar fi verificarea datelor pentru procesarea salariilor, asigurarea corectitudinii informațiilor și sprijinirea echipei în identificarea și rezolvarea eventualelor discrepanțe.
- Generarea și analizarea unor rapoarte legate de salarii, beneficii și alte date esențiale pentru departamentele implicate.
- Colaborarea cu echipele alocate pe client si cu cele interne ale acestuia pentru implementarea sau optimizarea proceselor de salarizare.
- Gestionarea activităților administrative, precum întocmirea documentelor sau actualizarea dosarelor de personal.
- Verificarea și asigurarea conformității cu legislația muncii în activitățile zilnice.
- Oferirea de suport în diverse proiecte de administrare de personal si salarizare, precum analize de date, implementarea de politici interne sau alte inițiative specifice.
Ce ne dorim de la tine:
- Să ai experiență în domeniul salarizării și administrării resurselor umane minim 3 ani
- Să ai cunoștințe în domeniul legislației muncii și al proceselor de salarizare
- Să ai competențe avansate în utilizarea Excel și alte instrumente de raportare
- Să stăpânești limba engleză – nivel business mediu (scris și vorbit)
- Familiaritatea cu aplicații specifice, precum DP Payroll și SAP, reprezintă un plus
- Experiența cu sisteme de ticketing reprezintă un avantaj
- Să ai capacitatea de a comunica clar și profesionist cu angajații
- Să ai abilitatea de a gestiona eficient întrebările și solicitările multiple într-un mediu dinamic
- Să fii proactiv, orientat către soluții și să ai dorința de a învăța continuu
- Să ai o atitudine pozitivă, cu un puternic simț al responsabilității și al orientării către detalii
- Să îți placă să lucrezi într-o echipă, să poți oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar să te preocupe, în același timp, și propria dezvoltare profesională căutând informații noi și fiind la zi cu legislația în vigoare
Ce îți oferim:
Dezvoltare
- Expunere la proiecte complexe într-o companie internațională
- Oportunități de creștere profesională
- Concediu plătit pentru studii
- Un mediu de lucru cu oportunități de învățare și dezvoltare
- Abonament la biblioteca online Bookster
Apreciere, evenimente și cultură
- Bonus de recomandare pentru colegii noi
- Tichete culturale, tichete cadou, tichete de masă
- Premii anuale “THE ACES” oferite la nivel de grup
- Activități de echipă, dar si evenimente organizate pentru copii
- Comunități online pentru hobby-urile tale
- Program CSR și activități de voluntariat
Stil de viață sănătos
- Abonament medical la o clinică renumită
- Participarea la evenimente sportive
- Ateliere inspiraționale legate de subiecte privind stilul de viață și dezvoltarea personală
- Săptămâna sănătății
Flexibilitate și echilibru între viața profesională și cea privată
- Sistem de muncă hibrid
- Zile suplimentare de concediu pentru odihnă
Urmărește-ne pe LinkedIn sau Instagram– și alătură-te #accacelife.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Accace Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 5. 6. 2025
Postul de muncă activ
5 persoane au vizionat această ofertă de muncă.