
Junior Accountant
Trăsături personale esențiale:
- Jovială, pozitivă și cu energie bună – contribuie la o atmosferă plăcută în birou și relații sănătoase în echipă
- Orientată spre învățare – dornică să învețe procese, termeni financiari, aplicații noi
- Serioasă și organizată – responsabilă, atentă la detalii și riguroasă cu documentele
- Cu o mentalitate de creștere – deschisă la feedback, își dorește evoluție profesională și personală
- Comunicativă, dar discretă – capabilă să comunice clar și profesionist, în special cu clienții sau contabilii
Interese și motivații relevante pentru persoana pe care o caut:
- Interes pentru contabilitate practică, gestiune internă, analiza numerelor
- Dorință de a înțelege cum funcționează o firmă “din interior” din punct de vedere financiar
- Atracție pentru tehnologie și aplicații moderne (SmartBill, Excel, Google Sheets etc. )
- Motivată de ideea de stabilitate și dezvoltare într-un mediu antreprenorial
- Înclinație către dezvoltare personală (citește, se informează, participă la cursuri/workshopuri etc. )
Ar fi bine daca:
- A mai lucrat în medii cu ritm alert (ex: agenții, startup-uri, birouri mici)
- A avut responsabilități administrative/financiare anterioare (chiar și ca internship)
- Urmează sau este interesată de cursuri de contabilitate, fiscalitate sau Excel avansat
Descrierea jobului
- Asigurarea unei evidențe financiare interne corecte, actualizate și conforme pentru cele două firme din grup, prin colaborare activă cu firma de contabilitate externă și prin urmărirea încasărilor, cheltuielilor și documentelor justificative lunare.
- Emiterea, printarea si transmiterea facturilor catre clienti
- Verificarea si confirmarea facturilor primite de la furnizori
- Gestionarea situatiei conturilor pentru clienti si furnizori (plati, scadente si limite de credit)
- Realizarea si prezentarea rapoartelor specifice
- Pregatirea si verificarea lunara a dosarelor contabile (facturi, chitante, bonuri, extrase bancare) pentru firma de contabilitate
- Colaborarea cu celelalte departamente (Sales, Legal, Tehnic) in vederea solutionarii tuturor aspectelor legate de buna desfasurare a colaborarii cu partenerii companiei
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Prime pentru ocazii speciale
- Mediu de lucru tanar si placut
- Decontare transport (RATB sau metrou)
- Program hibrid
Descrierea companiei
SMSO este o platforma de comunicare ce faciliteaza interactiunea intre companii si clientii lor.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: SMSO Localiția: Bucureşti
Bucureşti, RomaniaAdăugat: 26. 6. 2025
Postul de muncă activ
4 persoane au vizionat această ofertă de muncă.