Administrator for spare parts Business
Administrator for spare parts Business
About the Role
Location Romania Bucuresti Bucharest Remote vs. Office Hybrid (Remote/Office) Company Siemens Energy Organization Transformation of Industry Business Unit Electrification - Automation - Digitalization Full / Part time Full-time Experience Level Mid-level Professional A Snapshot of Your Day: a mixt between quotations, orders, data, SAP. How You'll Make an Impact: * Receipt ofcustomer orders for spare parts logistics. * Generate orderopening and confirmation in SAP. * Creation oforders in SAP including deadline monitoring. * Creatingdelivery bills and coordinating shipping with our service provider. * In this job is German veryimportant, because our suppliers speaks very often only German. * Support for internal procurement via OneSRM and SAP. What you bring:
* Good knowledge of German, both written and spoken.
* Knowledge of English, both written and spoken.
* SAP knowledge.
* Confident handling of Office365.
* Desirable EPDH/Industry
Mall knowledge.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă