Lucrul în echipă este important, aduce multe beneficii
În timp ce s-ar putea părea că în era teleworkingului, a nomazilor digitali, a job sharing-ului și a altor inovații de pe piața muncii, munca în echipă nu mai este la fel de necesară, contrariul este adevărat.Utilizarea echipelor și... citește mai mult
Cum să fii un coleg simpatic și popular în echipă
Există unele persoane care nu vor să fie "prieteni" cu colegii și mai degrabă se feresc de ei. Pe de altă parte, este evident că cei mai mulți prieteni ni-i facem la locul de muncă. Este firesc să fii favoritul unei echipe de lucru; nimeni... citește mai mult
Extindeți-vă educația. Veți avea mult mai multe oportunități
Educația este considerată pe scară largă ca fiind una dintre cele mai bune investiții în viață. Educația superioară nu numai că îți oferă mai multe oportunități de angajare, dar îți oferă și o imagine de ansamblu, îți crește... citește mai mult
Ce înveți într-un job pe care îl urăști și pe care nu-l poți părăsi (încă)
Este uimitor cât de mulți oameni își petrec timpul în locuri de muncă pe care le urăsc. Există multe motive pentru acest lucru: conservatorism, teamă, siguranță și stabilitate, incapacitatea de a găsi un alt loc de muncă, bani etc. Ceea... citește mai mult
Trei cauze din ce în ce mai frecvente ale dezechilibrului dintre viața profesională și cea privată
Stabilirea unui echilibru corect între viața profesională și cea privată nu este întotdeauna ușoară. S-ar putea să aveți impresia că totul funcționează așa cum ar trebui, dar, după un timp, vă dați seama că ați ratat un meci de... citește mai mult
Cum să creați un spațiu de lucru sigur
Dacă angajații dvs. sunt pe cale să se întoarcă în spațiile lor de lucru originale sau ați găsit un loc mai bun pentru afacerea dvs., un lucru este sigur - viziunea unui mediu de lucru sigur nu va mai fi niciodată la fel. Ultimul an a... citește mai mult
Cum să lucrezi pentru rezultate, nu pentru ore
Cheia pentru rezultate mai bune nu este să muncești mai mult. Cei mai mulți dintre noi lucrează deja multe ore. Problema este că nu lucrăm întotdeauna inteligent. cu toții avem aceeași cantitate de timp în fiecare zi pentru a "investi".... citește mai mult
Ce este angajarea hibridă și cum funcționează?
Munca hibridă este o combinație între munca la birou și munca la distanță, munca hibridă depinde de o mare colaborare între colegi, departamente, locuri de muncă și supervizori. Una sau două zile departe de birou sunt căutate de tot mai... citește mai mult
Ce este coworkingul și cum funcționează?
Coworking este un termen folosit pentru a descrie un aranjament de lucru în care oameni din echipe și companii diferite se reunesc pentru a lucra într-un singur spațiu comun.Primele spații de coworking au început să apară la începutul anilor... citește mai mult
Hainele pe care le purtăm la serviciu ne pot afecta cariera
Modul în care ne comportăm, modul în care comunicăm verbal și non-verbal și modul în care interacționăm cu colegii pot afecta modul în care ceilalți ne văd la locul de muncă. Dar un alt lucru care ne poate afecta cu adevărat imaginea... citește mai mult